beautiful life


Azi am repetat puţin din chimia de anul trecut, am fost la spital la Pavel (fostul meu coleg) – get well soon!!, am fost la tenis, apoi m-am întâlnit cu Daniel Damian şi Asociaţia Super Tineri ASIRYS şi i-am dus prin Alba Iulia (fff de treabă moldovenii).

Am ajuns acasă la 10 jumate puţin frântă, dorindu-mi ca fiecare zi să fie atât de plină.

Mâine de exemplu mă duc la ştrand cu o parte din foştii mei colegi.

Îmi place la nebunie, aş face tablou chiar, cunoaşterii oamenilor. Tineri, adulţi ce par mai tineri decât sunt, tineri cu principii, tineri care n-au aşa ceva, hotărâţi, timizi şi copii ce se înroşesc repede, oameni ce râd mult şi fals, oameni ce râd rar şi zdravăn la glume cam greu de înţeles, oameni antisociali, oameni ce întră în depresie repede, oameni ce ar putea muta un munte cu forţa şi voinţa lor, oameni ce au o mică obsesie ce-i face unici, tineri cărora nu le pasă de nimic, teribilişti, inocenţi, ipocriţi, oameni ce se comportă total altfel decât te aştepţi, oameni care se bucură dacă faci rău, oameni care ar vrea să-ţi arate că le pasă deşi nu le pasă, tineri care nu înţeleg despre ce e vorba defapt şi continuă să trăiască în iluzii, tineri perfecţi, fete care umblând din floare în floare ar da orice să găsească pe cineva care să le iubească cu adevărat, tineri care găsesc pe cineva care să îi iubească cu adevărat şi apoi îşi iau rămas bun din cine ştie ce motiv, pentru că aşa e viaţa, tineri care nu-şi pot explica o grămadă de chestii şi asta îi macină, tineri care nu se complică cu aşa ceva, tineri care te inspiră, care te fac să te simţi mai bun şi mai frumos, tineri ce îşi petrec timpul cu diverse persoane doar de dragul de a nu sta în casă…

mie îmi place să-i cunosc pe toţi :)

6 păreri la “beautiful life

    • ba nuuuuuuuu oamenii nu sunt ipocriti si ignoranti! sunt doar incompetenti in a trai! adica ar putea sa fie aproape perfecti daca ar stii cum sau daca si-ar depasi situatia in care sunt(si nu ma refer la cea fincnciara sau sociala)

      Apreciază

    • oamenii sunt niste fiinte fantastice daca stai sa ii studiezi in habitatul lor natural:))
      pot fi adevarate opere de arta sau si mai mult decat atat..trebuie doar sa stii cum sa ii privesti;)

      Apreciază

  1. Bună Alle… îţi mulţumesc în numele celor 12 „muşchetari” ce au explorat zona Alba-Iulia. Fără tine nu am fi reuşit să descoperim atât de multe într-un timp atât de scurt. Aşa cum îţi spuneam ne-a plăcut la nebunie şi sperăm să revenim. Între timp noi te aşteptăm pe la Târgu Frumos! Foarte interesant blogul tău… felicitări!

    Apreciază

Lasă un răspuns

