6 lucruri despre mine


  1. Cu unele persoane par foarte calmă şi liniştită, cu altele sunt un fel de licurici zburdalnic. Nu am 2 feţe, aşa sunt eu, în funcţie de cum mă face să mă simt o persoană şi nu găsesc o explicaţie la de ce nu pot fi tot timpul la fel.
  2. Sunt inaptă la a dezvolta emoţii puternice. Şi când pare că mă enervez mai tare, defapt în sinea mea sunt foarte calmă şi în aparenţe sunt nervoasă pentru că mi se pare un joc amuzant. Nu iubesc, nu mă îndrăgostesc, în sensul acela adevărat, decât rar spre niciodată. La şoc aş reacţiona cât se poate de normal. Nu mă stresez la chestiile cărora altora le-ar provoca insomnii, pentru că pentru mine nu există probleme, ci doar soluţii.
  3. Îmi place să mă comport drăguţ cu toată lumea pentru că aşa simt şi pentru că în sinea mea cred că toţi oamenii sunt buni, dar de multe ori îmi dau seama cum sunt ei defapt şi îmi doresc să fiu ca scorpia din 10 Things I hate About you.
  4. Îmi place să experimentez, şi asta e o greşală dureros de ispititoare. Unele chestii le fac doar pentru „a vedea cum e”. E o tâmpenie ce probabil mă va duce în râpă, dar nu mă gândesc la aşa ceva deocamdată, pentru că tot ce vreau e să am amintiri, să se vadă că am trăit. Nu vreau să îmi amintesc de tinereţea mea că „am făcut nimic” şi am acţionat conform legilor morale, raţionale, bla bla – adică am stat şi am făcut nimic.
  5. Cred că 95% din caracterul meu e definit de inocenţă. Nu pot să zic că îmi place asta, dar 95% din creierul meu e ocupat de chestii de copii, de câini, pisici, peisaje, prăjituri, muzică, flori, Ştiaţi că…, tot felul de fotografii, îngeraşi. Pur şi simplu, aşa funcţionez eu. În unele cazuri, raportul se inversează, 95% fiind punctul 4 si 5% punctul 5.:)
  6. Am încredere în mine. Cunosc oamenii şi îi judec just. Niciodată, dar niciodată nu voi fi la cheremul cuiva şi nu mă voi comporta într-un anumit fel ca să intru în graţiile cuiva. Nu mă interesează să fiu plăcută sau să aparţin nu ştiu cărui grup şi mi-e sincer silă de oamenii slabi care se prostituează ca să fie plăcuţi de o persoană superficială dar manipulatoare.

Aş vrea să mai scrie 6 lucruri despre el GrimCris, Asaftei Dragoş, Alle Dicu, Chinezu.

8 păreri la “6 lucruri despre mine

  1. Pingback: Stefan Murgeanu zice ca tre' sa ma laud | GrimCris - Un blog de Florea Cristian

  2. Pingback: Leapşă: 6 lucruri despre mine | A.Dragos Photography

  3. ma simt din nou obligat de circumstante sa te comentez.
    1. Cu mine esti calma? do i look like a normal person? i need a king’s treatment :>.
    2. L-ai iubit pe sofi si pe sk8erul de la starbux, plus ca esti o combinatozaura la randul tau :))
    3. Ai 15 ani, maxim 16! A fi rau e o arta, o inveti cu varsta!
    4. Din cauza asta o sa ajungi in cardul de majorete a HCC-ului :))
    5. dupa liceu creierul tau o sa fie 80% obscen! again petru varsta ta e perfect normal.
    6. Imi esti atat de simpatica incat oricum aveam parerea asta despre tine. :)) p00pz

    Apreciază

    • 1. king’s treatment? tot timpul am stiut vrei tandrete, giugu giugu, tztz!
      2. as fi vrut eu sa-l fi intalnit pe sk8rul de la starbucks! ce sa mai si-l iubesc, pf!
      3. 15 jumate. Sunt sigura ca o sa invat arta. Poate o sa fiu chiar maestra. Dar poate ca o sa ma reorientez, nu o sa vreau.
      4. hai ca n-ar fi rau, macar e sport!! /:) si poate ai imaginea aia falsa din filme, ca majoretele sunt blondies dumbies;
      5. me? :o3 i’m an angel. o:)
      6. vai ce tare!!! t p00pik d00lcik!!!! :-* :-* :-*

      Apreciază

Lasă un răspuns

