a. Am inceput liceul şi b. Clasa mea


22 de fete şi 8 băieţi. Mate-info.
Câteva grupuleţe, mici trupuri ce găzduiesc caractere ce de abia îşi încep timid expansiunea, fete prea modeste şi timorate, fete cu prea multă încredere în ele şi deloc modeste, persoane zâmbitoare, persoane bosumflate, persoane pe care încă nu le-am cunoscut şi de abia aştept.
Cel mai căutat a fost Fadil, desigur :)).
Fetele sunt fff frumuşele.
Băieţii… n-am avut timp să-i observ :D.
Voi sta în bancă cu forever Voina, sper să ocup penultima bancă de la geam.
De abia aştept să vină ziua de mâine să-mi cunosc colegii şi să-mi văd amicii şi prietenii şi clasele lor. Abia acum simt ce înseamnă „boboc”, când vreau să scot capul să văd cât mai multă lume.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi-e groază doar să deschid manualele să mă apuc de învăţat.

LIFE STARTS NOW.

13 păreri la “a. Am inceput liceul şi b. Clasa mea

Lasă un răspuns

