Poză


  • E totul bine, mă înţeleg bine cu toată lumea, şi asta mă face să mă simt liniştită.
  • Am găsit o melodie care sună foarte interesant şi în acelaşi timp drăguţ. Îmi aduce aminte de Crăciun.
  • Miroase a afine, de la parfumul A BLUEBERRY DAY.
  • Biscuiţi cu miere şi dulceaţă.
  • Am găsit un cuvânt care sună teribil, extraordinar, superb: MOUSTACHE! Pronunţă-l pe franceză. E superb, pe bune.

Tu cum te-ai poza chiar în momentul ăsta? Cu parfum, muzică, decor.
Îţi place imaginea?

3 păreri la “Poză

Lasă un răspuns

