Octombear şi lucruri despre mine pe timp de vară-Crăciun


Eu şi Andrei am declarat luna octombrie ca fiind luna urşilor, asta pentru că mie îmi plac în mod deosebit în perioada asta. El a făcut chiar şi un calendar super-drăguţ, astfel că eu nu mai am de făcut nimic. Bine, dar nu pot face nimic când vine vorba de aşa ceva, aşa că mai pun  încă un link cu urşi şi câteva imagini.

Apropo, am descoperit secretul pentru care se zice că atunci când dai nas în nas cu un urs, să te prefaci mort ca să scapi! –>

Eu încă mă mai simt ca în august, la mine încă e vară, cu excepţia zilelor când mi-e foarte foarte dor de Crăciun. Cred că ăsta e unul din misterele toamnei, că e chiar la mijloc, şi vreau ba vacanţa de vară ba Crăciun :)).

Dacă vă mai întrebaţi ce mai face Confucius (îmi place când mă mai întreabă cineva „ce mai face Confu?” :) ], e foarte bine, de regulă doarme. Am citit pe descoperă.ro că 70% din viaţa unei pisici e petrecută dormind sau îngrijindu-se. E paradis, isn’t it? :))

În rest, pare-se că toamna pentru mine are acelaşi efect de câţiva ani. C’est la vie, a devenit un obicei, un fel de chestie tristă cu care m-am învăţat şi care nu mai are efect asupra mea. E ca în nu mai ştiu ce film, ba da, mi-am amintit, în Twilight :)) când vampirii aceia s-au obişnuit cu oamenii şi chiar dacă încă mai au dorinţa aceea, s-au controlat şi au învăţat să trăiască bine-merci. Asta până când tipa se taie în hârtie…

Urmează să îmi dau jos aparatul dentar, apoi urmează Noiembrie (sau Novembear?), când voi revedea Sweet November, şi apoi urmează să vină Tudor, my little brother. So, a lot of beautiful and nice things gonna happen, isn’t it :)?

În rest, vă urez HAPPY OCTOBEAR

şi să fiţi cuminţi şi buni şi să vă distraţi!

9 păreri la “Octombear şi lucruri despre mine pe timp de vară-Crăciun

  1. Pingback: Tweets that mention ♥ allé » Blog Archive » Octombear şi lucruri despre mine pe timp de vară-Crăciun -- Topsy.com

  2. ceeee minunat e sa ai un frate mai mic…eu am fost hinionist si i-am dorit o surioara, ce apoi s-a nascut si in loc sa creasca mai mare decat mine sisa aiba grija de moi(aveam 4 ani atunci:D ) ma facut sa regret pana zi…pentru ca in loc sa aiba rija de mine ma bate:)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

