This is the first day of my life


Azi e prima zi a vieţii mele. Pentru că am ajuns, după ani de zile de stat eu cu mine şi mai intrat în grădinile altora, uneori invitată alteori din întâmplare sau pentru că eu am institat, la o concluzie hotărâtoare, ce ar trebui pusă pe un pergament şi păstrată ca literă de lege:

Trebuie să ai grijă la cine ţii şi să ai grijă de cine ţii. Trebuie să ai grijă cu cine hotărăşti/alegi să te plimbi prin grădina ta, chiar dacă laşi pe oricine să se aşeze pe banca de alături.

Asta pentru că sunt fel şi fel de oameni.

Oameni care m-au făcut, de-alungul vieţii, să mă simt ne-în-apele mele, nebinevenită, să mă simt mult mai jos decât sunt, să mă întreb „dacă chiar tu mă abandonezi, atunci oare e clar că ceva uriaş nu e în regulă cu mine?”, să mă simt o dezamăgire pt. ai mei, să nu mă simt frumoasă, să mă simt frustrată, nervoasă, tristă, să mă simt neîndeajuns de bună pentru…, un fel de nimic.

Şi sunt alt fel de oameni,

Care m-au făcut să chiar cred că scriu ceva frumos pe blogul ăsta, care mi-au insuflat motto-ul „nimic ce vrei să faci nu e imposibil”, care mi-au dat aripi, care s-au gândit la mine când au făcut tiramisu şi mi-au adus, care mi-au cumpărat ou kinder cu surpriză pentru că mă bucură, care m-au făcut să mă simt mică şi delicată sau chiar puternică, care mi-au spus că am un zâmbet frumos şi care m-au făcut să zâmbesc cu adevărat acolo, în cămăruţa din interior, care m-au făcut să mă simt îndeajuns de bună pentru…, şi specială, aşa cum ar trebui fiecare om să se simtă.

Nu mai trebuie să las oamenii din prima categorie să-mi irosească din timp.

Şi ştiu că ar trebui să mă întreb oare eu cum îi fac pe alţii să se simtă :(

4 păreri la “This is the first day of my life

Lasă un răspuns

