Autobuzul lui Mos Craciun e in Alba!


Cand am vazut ca in loc de linia de autobuz arata pe panou „Mos Craciun” am zis ca am vedenii si sa nu mai zic la nimeni, ca poate vor spune ca am probleme. Dar e adevarat, chiar exista!

As vrea din tot sufletul sa-l cunosc pe adultul caruia i-a venit ideea si care i-a convins pe ceilalti oameni sa faca un autobuz al lui Mos Craciun si ca el sa circule prin oras, cu un sofer imbracat in Mos Craciun!
Persoana respectiva imi pare atat de atipica, si parca mi-o si imaginez cu atata entuziasm si candoare convingandu-i pe domnii in costume negre si sobre ca e Craciunul si ca ce conteaza ca suntem adulti, e vorba de minunatul Mos Craciun!

Si parca totul are un iz de Harry Potter, insa in loc de trenul magic, e un autobuz!

P.S.: vreau sa il prind si sa intru o data in el! Oare o sa dau de oameni cu costum de reni si o sa ma impiedic de beteala?

3 păreri la “Autobuzul lui Mos Craciun e in Alba!

Lasă un răspuns

