bienvenue chez moi


Astazi am avut asa chef sa fac poze poze poze la camera mea, si la cateva obiecte care-mi plac, pentru ca peste cativa ani cand voi fi batrana sa ma uit la cat de roz si draguta imi era camera :). Eu sunt de parere ca ne defineste spatiul in care traim, ca micile obiecte care ne plac atat de mult spun o gramada despre noi, stiti voi, psihologi si filozofi si oameni de genul au scris carti despre asta.

Pe oglinda am lipit orarul (m-am gandit ca daca e scris pe inimioare poate devin si orele mai dulci sau asa ceva), 3 favorite quotes (doar 3 deocamdata) si niste globuri plutitoare, de pe vremea cand era Craciunul. E cam dezordonat, sa ma scuzati!

Am si un copacel! E din Kaufland, insa dupa parerea mea a apartinut unei familii aristocrate de arbori japonezi. Se vede dupa cat de frumos e. Pe langa el mai am un „palmier” la fel de mic, dar el n-a mai intrat in cadru.

Ah, nu stiu cum se numeste plantuta aceasta, dar eu o consider o urmasa mult mai gingasa si dragalasa a trandafirilor, si ii spun trandafiras. O ador, e genul meu de planta favorita. S-a cam uscat, dar sa nu bagati de seama.

Acele 3 citate care imi plac in mod deosebit. Bine, cel din dreapta l-am gresit, trebuia happy* nu happiest*. Voi mai completa cu inca altele, claro <3 Daca aveti si voi idei cu these kind of quotes, va invit sa mi le impartasiti.

Calendar Crucea Rosie, cu principii de urmat. Fii bun, fii drept, ocroteste… :). De cand sunt la CRR, lucrurile astea chiar inseamna ceva pentru mine. In fundal se vede Soricelul primit de la Catalina, care inca nu are nume. Si un ren ce nu se stie cum a nimerit aici, probabil ca l-au alungat renii sefi de la Sania… stiti despre ce sanie vorbesc.

Stiloul meu alb – fara de care scrisul meu n-ar fi la fel, si felicitarea cea mai draga pe care o am, de anul trecut, de la 15 ani. Shower gel cu arome de Craciun (ghimbir si vanilie), si un ingeras artist. Ah, si trandafirasul!

Desigur, obiecte dragi mai am, in special motocelul si plicul alb, dar ele sunt in alta parte. :)

Mi-ar placea sa va vad si voua obiectele dragi si camerele (in special a celor cu bloguri). So, take it as a leapsa.

16 păreri la “bienvenue chez moi

  1. Din pacate acum stau in chirie :)))) deh…studentie..as putea fotografia doar cursurile, cartile si bibloraftele si eventual delfinashul meu de plus :)) In momentul de fata e un adevarat razboi in camera unde stau: ghiozdane si cursuri pe jos, mancare langa pat, sticla de pepsi twist lemon langa, haine aruncate pe fotoliu, cursuri pe fotoliu, facturi, carti scoase de la locul lor din biblioteca, caiete prin pat, pe langa pat :)) (se simte sesiunea) :))))))))

    ….Acasa e o alta poveste, caci la mine camera de zi era si camera mea (caci stau intr-un ap cu 2 camere), dar acolo chiar am lucruri dragi mie :( (am adus cateva si aici, dar nu e acelasi lucru)

    Imi place camera taaaa, just perfect for your age :X

    Apreciază

  2. Pingback: Tweets that mention bienvenue chez moi : ♥ allé -- Topsy.com

  3. In afara faptului ca mi s-a parut foarte draguta camera ta,trebuie neaparat sa aduc o remarca la adresa stiloului! Eu am verde,dar am scris cu el doar vreo 2 zile,l-am stricat. In schimb fratele meu are albastru si-mi place rau de tot.
    hehe,iar de citate nu mai zic..
    Foarte dragut. :)

    Apreciază

  4. Te caracterizează camera ta :) E atât de cute, childish, young lady-like!

    „Wild Hearts Can’t Be Broken”…
    „Dreams are like portraits.”
    „Be Unforgettable!”
    Şi de ce nu, şi în română, one of my favourites: „Trebuie să creşti încet, la fel cum cresc copacii.” – Tolstoi

    Apreciază

  5. Alle, „trandafiraşul” tău se numeşte kalanchoe, e o plantă căreia îi place căldura, altfel deloc pretenţioasă. Tu ai varianta îmbunătăţită, ca să zic aşa (bătută). Şi cu o culoare superbă, mi-ar plăcea.
    Tare cozy camera ta!

    Apreciază

Lasă un răspuns

