duminica dupa-amiaza e despre mine


Sunt un spirit liber.

Cred că dacă aș avea 7 vieți aș alege, mai mult decât desigur, ca într-una să mi-o petrec ca artistă. Aș vrea să nu existe bariere și program cu ore fixe, aș sta toată ziua și doar aș picta, aș scrie, aș cânta la pian și vioară, aș face fotografii și aș citi. Aș locui într-un loc unde nu e niciodată iarnă, cât urăsc frigul, cât de mult blochează el ideea de soare (căci ah, cât ad

or soarele!), vânt și libertate!

Se întâmplă deseori să mă simt sufocată, așa cum ai turna ciment peste cineva, și l-

ai face rigid și fără sensibilitate, și fără să se poată mișca

. Asta face viața zilnică din mine, asta fac temele și obligațiile astea din mine.

Se întâmplă adesea ca atunci când merg pe stradă să mă uit la figurile oamenilor și să le făuresc poveștile. Uite un om îmbrăcat într-un costum nu prea de calitate, nu își poate permite să poarte doar costume bune, dar face un efort și încearcă să fie ceea ce nu poate încă să fie, dar muncește pentru. Și îi vezi figura dezolată și te gândești că poate la serviciu nu e apreciat cum trebuie, și poate primește picioare în fund grămadă și poate că nu își va depăși niciodată condiția, dar asta e, așa e soarta oamenilor. Și treci de el și observi o adolescentă machiată dur și cu figura decepționată și te gândești că poate e printre miile de adolescente care, din cauza unei hotărâri prea proaste, acum suferă de o depresie adâncă și amară, și că nimănui nu-i pasă cu adevărat de asta, și nimeni n-are cheful și timpul să le înțeleagă. Și uite un tânăr, care tocmai a descoperit că are o boală, și e atât de tânăr și are atâta viață în el, dar care trebuie să-și găsească alt izvor în care să curgă. Și nu știu, fel și fel de povești se derulează în minte când vezi oamenii, și pe bună dreptate, oamenii sunt în mod cert un univers, de gânduri, fapte, vise, dorințe.

Și pe mine mă ating chestiile astea.

Și atunci evadez, și nu pot evada în diversele ordine pe care le primesc, să fac aia, să merg acolo, să învăț aia, să fac acele lucruri pe care trebuie să le fac, că așa se zice că ești realizat, că așa se zice că e bine.

Sunt eu, mă comport ca mine, mă comport cu ceilalți așa cum consider eu, dacă aș face altfel, nu aș mai fi deloc Alle asta :( Nici nu vreau să mă gândesc ce aș fi.

3 păreri la “duminica dupa-amiaza e despre mine

  1. Pingback: Tweets that mention duminica dupa-amiaza e despre mine : ♥ allé -- Topsy.com

  2. Asta simt si eu; in special anul acesta fiindca e ultimul si e cel mai aglomerat. Imi vine sa las totul balta, sa plec undeva unde exista un leagan, vie si mult soare si sa citesc si sa fac fotografii. As fi cea mai fericita <3 dar mai e putin si apoi o sa pot face toate astea chiar si pentru o perioada scurta :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

