teen like: A FUMA sau a NU FUMA


Băile din HCC miros urât, câteodată şi colegii, cu excepţia zilelor când se fumează ţigări cu aromă de ciocolată sau vanilie. Bine, de când trec profii prin băi nu mai e chiar aşa. Dar hei, aşa e la liceu, nu? Chiar şi domnul director a spus că el în băile din liceul ăsta s-a apucat de fumat.

Şi până la urmă suntem tineri şi ne credem rebeli şi interesanţi şi când punem ţigara în gură, ahhh, ayayay, ce interesanţi şi puternici şi superiori şi câte şi mai câte suntem.

Eu însă cred că tinereţea reprezintă altceva, rebeliunea altceva. Aş vrea să fac parte din cei care contrazic cu o înverşunare de leu fumatul în rândul tinerilor, dar nu prea sunt aşa de categorică. Eu nu prea am motive dintr-acelea adânci şi profunde pentru care nu e bine să fumezi, nici nu îmi vine să îi pun la zid pe cei de vârsta mea ce vor să pară interesanţi şi siguri pe ei (tocmai ce nu sunt) fumând, nici nu o să înşiruiesc 20998535039 de motive pentru care plămânii, inima şi alte organe sunt în chinuri adânci când inhalăm that thing.

Eu cred în altceva, într-un alt fel de hedonism.

Eu cred că suntem prea tineri şi frumoşi să mirosim a ţigară, să ni se asprească mâinile fine, să avem expresia aia sictirită de fumător pe faţă, să devenim dintr-o dată total nepăsători faţă de corpul nostru şi faţă de chipul ce ne devine mai urât. Suntem mult prea frumoşi, avem faţa prea pură şi încă inocentă pentru asta. Cred că ar trebui să ne păstrăm acest chip infailibil, căci doar tinereţea şi frăgezimea vârstei îl poate face astfel.

I mean, mă iubesc prea mult ca să nu îmi doresc asta.

5 păreri la “teen like: A FUMA sau a NU FUMA

Lasă un răspuns

