super fericire de prezent


Cred că sunt un om norocos, pentru că duc o viaţă foarte frumoasă. Am o cameră cu mobilă albă (aşa cum probabil au avut prinţesele acum câteva secole) ce miroase a zambile şi în care lumina de la ora 9 e mai albă decât în orice altă parte a lumii (zic eu). Dimineaţa beau jumătate de cană de lămâie cu o linguriţă (doar una) de miere, şi aşa ştiu că vitamina C va fi ca un soldat împotriva răcelilor, şi că antioxidanţii din lămâie îmi vor face tenul să arate tot mai tânăr. Şi cred că sunt norocoasă pentru că pot să îmi aleg zile când, în loc să merg la şcoală, stau acasă, şi nu fac altceva decât să stau şi să mă uit la filme (căci sunt asaltată de zeci de recomandări care ştiu sigur că sunt super recomandări cu super filme căci vin de la nişte super oameni). Ca de exemplu, astăzi vreau să văd Never let me go. Şi mai primesc şi cărţi frumoase, cum este Soţia călătorului în timp sau Olive Kittering sau o carte care te duce chiar după cortină… în lumea operei. Stau cu un bebeluş în casă şi atunci când îmi zâmbeşte sau râde la ce îi zic mă simt mai împlinită :)). Mai port la gât un medalion cu delfin de la cineva care este foarte special pentru mine şi cred că dacă nu aş fi scris asta nu ar fi fost totul complet.

E bine, mă simt ca cineva mai detașat și fericit pe zi ce trece.

2 păreri la “super fericire de prezent

Lasă un răspuns

