Principiul pentru saptamana 14-21


Se refera la a vorbi urat.

Se refera la faptul ca o domnisoara indiferent de cat de rebela si exuberanta e ea, nu poate sa vorbeasca ca si golanii de la colt sau ca si oamenii rai sau sa se imbrace ca o doamna de bordel sau sa vorbeasca ca una. Cateodata e bine sa ne imaginam ca suntem ducese si ca avem alaturi avem doar domni gentili ce poarta papioane, caci asa devenim mai burghezi, mai elevati, mai nobili.

And, for God’s sake, suna atat de urat sa injuri!

8 păreri la “Principiul pentru saptamana 14-21

  1. De multe ori o domnisoara rebela si artista, dar sincera prin atitudinea ei este preferabila unor ducese ipocrite.
    (din experienta de viata a lui Darael, adica a subsemnatului)

    reciteste ce ai scris si ai sa vezi una din cele mai mari, mai inspaimantatoare si mai raspandite minciuni ale societatii umane actuala: imaginea (unei persoane) este mai importanta decat fiinta ei cea reala.

    Apreciază

    • Ou, dar ce zic eu nu tine de ipocrizie, si ma faci sa-mi vina sa sterg postul daca crezi asta!

      E doar urat urat urat sa vezi fete care injura ca si tiganii, e urat si nu le face bine. Injuratura nu inseamna neaparat ca isi arata esenta ei umana, ca e sincera si onesta.

      Eu vorbeam strict de vorbit urat, nu incurajam ipocrizia!

      Apreciază

  2. Da..mie mi s-a mai zis asta:))..dar eu m-am adaptat:D,am mai redus din „vocabular”..si incerc sa ma cenzurez..e greu;))..dar sper sa imi reuseasca pana la urma :D

    Apreciază

Lasă un răspuns

