Daca avem zile aiurea sunt de vina stelele?


Mâine, 19 martie, cică e perigeu lunar.

Astăzi, cu o zi înainte, zici că s-a întâmplat ceva bizar cu creierul meu.

Dimineaţa am avut concurs la Cangurul, matematică-informatică. 50 de întrebări, 30 de mate, 20 de info, se iau în considerare primele 30 de răspunsuri. Eu n-am ştiut, nu-mi închipui de ce, că pot rezolva şi alea de info. M-am gândit că nu-i voie. Deşi dintotdeauna a fost.

Apoi m-a ascultat la bio, iar eu am explicat ceva de genul „MUCEGAI… care este pe… chestia aia!!! Chestia aia la cartof… care ii zice… stati ca nu-mi amintesc cum ii zice. E daunatoare, si creste pe tuberculi… Malaria… nu… staţi….”. E drept că n-am fost la lecţiile alea şi şi-aşa nu-mi plac ş nu le-am învăţat, dar totuşi, nu aşa se răspunde la o oră!

Apoi, spre seară, eram super încântată că vreau să merg la un concert. Şi sun disperată o prietenă să stabilim când mergem cum mergem dacă mergem. Şi pe la 8 fără un sfert seara aflu că defapt săptămâna viitoare e concertul.

Şi care e vina zilelor ăstora  în care suntem pur şi simplu picaţi din lună?

Să aibă legătură cu apropierea lunii? Sau a unor planete?

Am citit pe un site că în noaptea asta cei sensibili vor avea insomnii, din cauza apropierii lunii. E adevărat? Vi s-a întâmplat să aveţi insomnie şi să aflaţi ziua următoare că multă lume a mai avut şi că se datorează unui astfel de fenomen?

Sau sunt doar basme?

4 păreri la “Daca avem zile aiurea sunt de vina stelele?

  1. Unele persoane sunt mai sensibile. Nu stiu de altii, dar eu incerc sa le fac pe toate cand trebuie: cand ma culc, dorm, cand mananc, mananc, cand sunt la un chef petrec si tot asa.

    Daca unii vor sa priveasca Luna cand dorm e alegerea lor personala. Eu (le-)o respect ;)

    Apreciază

  2. Am dezbătut problema cu Luna şi Pământul şi radiaţiile solare la ora de fizică astăzi… şi e normal ca aceste fenomene fizice să influenţeze şi omul, pentru că afectează presiunea sângelui, câmpul magnetic al corpului etc. Deci e normal să ne doară capul, să nu dormim, să ameţim, să ne fie rău „din cauza vremii”, cum spuneau bătrânii…:)
    Dar zăpăceala, aiureala şi capul în nori sunt pur şi simplu simptomele noastre de visătoare, care se bucură şi se entuziasmează din lucruri mici şi sunt atât de euforice cu privire la orice amănunt, că hiperactivitatea şi neatenţia devin o stare generală. Şi nu din cauza Lunii, deşi mi-ar plăcea să cred asta!:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

