am nevoie de voi acum!


Datorită voturilor voastre, am ajuns în FINALA ROBLOGFEST.
Mai suntem doar 13 bloggeri în cursa pentru pediumul RBF 2011 Sub 18.
Doar astăzi mă mai puteţi vota, şi vă rog să o faceţi! Dacă aveţi conturile făcute de data trecută e perfect, dacă nu, vă puteţi face unele dând click aici şi apoi să mă votaţi aici.
Nu amânaţi :)! şi Mii de mulţumiri!

VOTEZI la roblogfest 2011

3 păreri la “am nevoie de voi acum!

  1. Salut
    Din partea mea nu mi se pare prea profesional sa postezi un articol cu titlul”Am nevoie de voi acum”.
    Adica nu multi dintre noi au cerut votare pe blog doar ca am pus un banner cu „VOTEAZAMA”…

    Apreciază

    • E blog personal, si scriu exact dupa bunul plac, nu e ziar sa trebuiasca sa ma gandesc ce e profesional sau nu. Plus ca articolul a fost publicat cu nici 24 de ore inainte de oprirea votarii la RBF, nu cu o saptamana. Fiecare isi alege modul de promovare!

      Apreciază

Lasă un răspuns

