De ce crezi ca nu poti realiza ce-ti doresti?


Eu cred că majoritatea persoanelor care au reușit în viață sunt cele care au luptat să vadă dincolo de situația lor actuală, care au sperat că va fi altfel într-o zi și că viața le va fi mai bună. Cred că pe principiul acesta s-a instalat progresul, nu prin mijlocul copiilor de bani gata care nu mai speră nimic de la viață căci primesc totul de-a gata. Cred că prin ei, cei care de jos, de unde nu-ți închipuiai că poate răsări speranță și ambiție, s-a ajuns la ceva frumos.

Am auzit la radio de curând că Florin Chilian a trăit printre gunoaie, iar acum uitați-l unde este. Și poate că e un caz la 1000, dar e ceva posibil, și orice îți imaginezi poate fi posibil, indiferent de cât de greu pare. Am dat exemplul lui pentru că ăsta mi-a venit mai repede în minte. Dar ştiţi şi voi că nu e singurul. Cei care au reuşit sunt şi în familia voastră, poate, şi în vreo persoană pe care aţi cunoscut-o din întâmplare.

Și cred că vor fi zeci de oameni care-ți vor zice că nu poți, că nu ai fi în stare de asta, dar ei n-au cum să vadă de exterior, nu au cum să vadă pasiunea cu care tu îți dorești ceva, și și dacă ar vedea-o, n-ar dori altceva decât să ți-o fure, să ți-o nimicească, din simpla lor pură plăcere. Dar tot ei te pot motiva, tot ei te pot face să-ți dorești să vină momentul acela de peste mulți ani când îi vei privi și vei zice că „Uite, am reușit, ți-am zis că voi reuși, privește-mă!”, și îl vei depăși.

În asta cred eu.

2 păreri la “De ce crezi ca nu poti realiza ce-ti doresti?

  1. Felicitari, ai scris atat de frumos iar video’ul m’a dat pe spate, aproape mi’au dat lacrimile. Are dreptate, tu ai dreptate si toti ar trebui sa facem la fel nu sa ne plangem de mila pentru ca sunt altii care o duc mai rau ca noi si totusi nu isi plang de mila.

    Apreciază

Lasă un răspuns

