mess-o-fobie


Messofobie = fobia ca atunci cand esti online dar n-ai vreme de stat la taclale sa intre oamenii pe tine sa inceapa sa-ti zica povesti.

Cred ca discutiile importante nu trebuie sa se desfasoare pe internet decat in cazul in care e ultimul loc din lume unde se pot desfasura sau sunt o urgenta si trebuie CHIAR ACUM.

Eu cand intru pe mess nu intru ca sa port discutii despre viata si despre filozofia mea personala si despre lucruri de genul, decat in cazul in care deja sunt obisnuita sa discut chestii mai deep cu cineva.

Asa ca daca aveti nevoie de un prieten sau o persoane careia sa faceti confesari infinite si profunde, hai in viata reala, ia-ma de o parte si spune-mi, te ascult! Dar nu pretinde sa stau lipita in fata unui monitor.

It will eat my free time, si am fobie de asta.

Asta mi-a venit asa, fiind ataaat obosita ca abia imi mai pot tine ochii deschisi si gandindu-ma la ipoteza de a intra cineva pe mine sa ma intrebe ce mai fac si lucruri de genul. In primul rand, 50% din oameni intreaba asta ca sa poti sa ii intrebi inapoi „tu?” si sa-ti spuna povestile lor, si 49% intreaba din curiozitate si 1% pentru ca n-au mai vorbit cu tine demult.

Asa ca let’s keep it real, let’s do it in the real life.

Si let’s not eat someone else’s free time vorbind pe mess chestii ilogice si alandala pe care doar noi-insine le intelegem.

5 păreri la “mess-o-fobie

  1. Cu faza cu vorbitul lucrurilor pe net is si eu de acord. Am realizat toamna trecuta ca nu mai are ce cauta internetul in viata mea cand e vorba de probleme importante. In rest…pace si prietenie. Celelalte se pot vorbi linistit. Daca vorbesti chestii importante pe net…ai imbulinat-o.

    Apreciază

  2. Total de acord cu tine, plus: chiar nu mai pot socializa online cu:
    1. cei cunoscuti pentru ca mi se pare atat de aiurea sa nu le aud vocea sau sa le vad expresia fetei si gesturile atunci cand povestim si nu cred in web si casti;
    2. cu cei necunoscuti pentru ca mi se pare inutil. Clar nu am de gand sa-mi largesc cercul de prieteni pe „mess”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

