no one’s gonna… more than i do


Ce mă enervează că sunt genul de persoană care nu acceptă că „asta e” şi că aşa se întâmplă mereu şi că aşa e soarta. :)) Dar am făcut tot posibilul, şi în mintea mea consider că am făcut toate eforturile, dar unele lucruri nu ţin de noi, nu ţin de mine. Uneori nu noi avem controlul pentru lucrurile care pentru noi sunt un Univers dar pentru altcineva nu înseamnă mai nimic. Şi ce mă enervează e că eu încă mai cred în basme gen lucrurile frumoase trebuie să reziste, la fel ca lucrurile bune din viaţă, iar legăturile acelea dintre oameni nu trebuie lăsată să se ruineze din motive oarecum stupide.
:)) Ce bine că am o viaţă ocupată şi nu am timp să mă gândesc la lucruri dintr-astea depresive şi pentru care nu mai am nici un control decât la 6 dimineaţa după ce am dormit 2 ore aşteptând răsăritul în balcon cu nişte amici şi simţind că cineva lipseşte.

Lasă un răspuns

