Ce fac eu pe net


1.Facebook, și nu vreau să exagerez, dar Internetul Tinerilor în jurul facebook-ului se învârte. Mark Zuckerberg e un idol, e un icon :D.

2. Youtube-ul meu cu câteva mii de melodii salvate la Favorites.

3. Twitter – cred că urmăresc oamenii nepotriviți căci rareori dau de ceva interesant pe twitter. Dacă aveți cont și ziceți ceva interesant, spuneți-mi imediat să vă dau follow. În rest, pe twitter scriu chestii obișnuite gen ce o să fac în ziua respectivă.

4. Lookbook – sursa zilnică de street style și creativitate în materie de fashion.

5. Weheartit – pentru că îmi plac imaginile frumoase !!!

6. Quote-book – pentru că iubesc citatele.

7. Flickr Alle Dicu – pentru că e cea mai talentată persoana din liceul meu și fotografiile ei îmi dau doza de relaxare și frumos necesară unei zi.

8. 9gag – sursa zilnică de amuzament! :) E foarte tare site-ul.

9. We live young – blogul unei fotografe (nrrimi). Îmi plac și fotografiile și textele.

10. Stereomood – când nu am chef de melodiile obișnuite din playlist-ul meu, găsesc lucruri interesante pe stereomood. Defapt, e un radio al stărilor.

11. Stumbleupon – dacă vrei să dai internetului ăsta un sens, intră pe stumbleupon și o să găsești cele mai interesante site-uri/imagini/articole. E the best. Și îți mănâncă din ore, dar se merită.

12. The virtual piano – asta de amuzament, dacă vrei să cânți la un pian virtual.

Jocuri nu mă joc pe net, deși am descoperit site-ul acesta cu jocuri și are o marie varietate (mie îmi plac cele cu mașini și cu Mario).

Cam astea sunt site-urile pe care le frecventez eu pe net. Dacă aveți alte recomandări, please do tell. Dacă unele nu le știați, mă bucur că vi le-am relevat.

Have a nice day cuties! :*

4 păreri la “Ce fac eu pe net

  1. Hmm, cunosc muulte site-uri dragute de surf-uit.
    + din categoria weheartit si tumblr avem si mai noul pinterest.com (/andra -there i am).
    + un alt lookbook.nu – trendtation.com
    + music by mood, un site foarte dragut – playlistnow.fm
    + playlist cu muzica pe care o share-uiesc prietenii tai pe facebook: talkforyou.me
    + looklet.com – pare un joc, nu e chiar joc, dar e fun totusi sa creezi fel de fel de tinute. si deseori sunt si concursuri unde pot castiga diverse articole de imbracaminte sau accesorii
    …cam asta mi-amintesc acum pe moment. Revin cu altele, cand imi aduc aminte. :P

    Apreciază

Lasă un răspuns

