Tot ce imi place acum


Sâmbătă plec în Franţa şi îmi voi petrece aproape o săptămână în Paris. Deja mi-am downloadat discografia Carlei Bruni şi la sonerie îmi sună La vie en Rose. Vreau să plec din România senină şi să îmi pun în valiză, să port cu mine, în mine, doar lucrurile care îmi plac, căci ce folos să duc supărări în Paris? Non, c’est ne pas bon!

Și aș pune în valiza mea un pachet cu vafe și dulceață de căpșuni, tiramisuri excepționale, momente când viața e bună, ceva viniluri cu vreun cântăreț francez ce pare a fi coloana sonoră a desenelor vechi, albume cu Monet și alți impresionști, locuri de unde luna se vede mai misterioasa, trezitul la ora unu, diminețile albe, râsul sincer, momentul când deși te simți o persoană fără inimă capeți o empatie profundă pentru ceva, ploaia din octombrie și luminile galbene, roșii, portocalii și albastre reflectate în bălți, momente când totul pare firesc și normal, momente care ai vrea să dureze o veșnicie, prieteni care își fac griji pentru tine și se îngrijorează pentru securitatea ta :)), sms-uri cu „hai să ne vedem”, micul dejun și seara petrecută pe terasa din fața casei, peisajul din față ce aduce a sat din sudul Franței, momentul când speri din toată ființa ca cineva să fie fericit acum și mâine și veșnic, ochii albaștri ai fratelui mai mic, alura de prinț a fratelui mai mic, videourile amuzante văzute noaptea târziu cu fratele mai mare și la care am râs până mă durea burta, conversațiile la telefon și formula „na, nu-i nimiiic” și vocea aceea liniștitoare ce face totul să nu mai fie așa mare dramă, și momentul în care speri că totul va fi bine.

Voi face 3000 de poze la Paris!

2 păreri la “Tot ce imi place acum

  1. Sfatul meu e să nu te trezești la ora 1. În cam o săptămână nu o să poți vizita prea mult dacă te trezești la 1 :)) Eu abia am vizitat aproape jumătate din atracțiile Parisului deși plecam din hotel la 9 :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

