eu acum


Fac multe lucruri şi le fac pentru că vreau să fiu un om complex. E clar că nu pot să le fac pe toate bine, şi nici faptul că încerc asta nu mă face să trec de limita de ‘acceptabil’. Dar le fac pentru că, atunci când mă descriu, să nu zic doar sunt Alle şi sunt fericită sau doar un adjectiv dintr-acesta. O fac pentru că vreau să fiu Alle căreia îi place franceza şi învaţă germana şi cântă la pian şi e în clubul de debate al şcolii şi mai merge şi din când în când la Crucea Roşie şi citeşte şi visează să înţeleagă matematica şi să îi acorde mai mult timp şi ar vrea să fie bună la fizică şi vrea să fie un doctor bun pe viitor şi acum duce o viaţă perfectă de liceu cu toate elementele ce fac din liceu o stereotipie atât de minunată. Încerc să învăţ când e bine să simţi multe şi când e bine să rămâi ferm pe poziţii şi rece. Ţin la multe persoane, în secret, tăinuit, şi ştiu că sunt genul care iubeşte tot, are încredere în ceilalţi puţină, şi mă lupt să încerc să nu fac rău nimănui, deşi parcă ceva din încercarea de a mă autoapăra mă împinge spre asta.

Poate că dacă aş face mai puţine aş face puţinul mai bine, dar deocamdată mă lupt să rezist la suprafaţa curentului acesta fermecător, deoarece cred că e mai bine aşa. Poate că nu, dar nu poţi ştii adevărul niciodată, nu?

În fine, sunt Alle, iar eu, acum, sunt aproape unde aş vrea să fiu.

În momentul în care scriu postul ăsta am febră, aşa că don’t judge me wrong dacă am scris şi prostii.

3 păreri la “eu acum

Lasă un răspuns

