scriu pe cer


Tin minte ca in copilarie cea mai wow si frumoasa modalitate de a face o declaratie de iubire cuiva era sa-i scrii pe cer (cred ca din fetitele Powerpuff se trage ideea cu mesajele scrise pe cer din noruleti, sau din Viata cu Louie, cand avioanele ducea bannere cu „te iubesc” ) .
Nu vi s-ar părea incredibil să puteți face asta, desigur, actualizat la era în care trăim și la tehnologiile avansate?
Am descoperit că, dacă ai un smartphone, poți, direct de pe telefon, intrând pe http://www.scriepecer.ro , să lași un mesaj, undeva, pe cer :), cuiva, putându-l vedea prin intermediul aplicației Layar.

Părerea mea e că, în loc de 13829842 de mesaje „Sarbatori fericite”, îți poți economisi din inspirație și să faci ceva mult mai deosebit! Mi-am dat seama de cum funcționează chestia asta uitându-mă la clipul acesta:

Minunat cum a ajuns tehnologia, de poți scrie pe http://www.scriepecer.ro un mesaj de sărbători sau să alegi unul predefinit și, în câteva ore, să poată fi văzut de persoana dragă prin Layar (că tot veni vorba, pentru cei ce au smartphone și nu au aplicația: https://market.android.com/details?id=com.layar pentru Android
si
http://itunes.apple.com/us/app/layar-reality-browser/id334404207). Ah, si gratis!

Mi se pare cel mai inedit și frumos mod de a face o dedicație cât cerul de mare! :) So Christmas spirit like! Și mai ales că poţi citi mesaje chiar dacă nu eşti client Orange, aplicaţia fiind disponibilă pentru orice smartphone compatibil, indiferent de reţea.

Acum mă tot gândesc ce să îi scriu lui my sweetheart, că s-a nimerit să avem amândoi smartphoneuri. Fără să sun cheesy, ceva simplu, ceva cald, from the bottom of my heart. Ceva să pun pe cer.

Lasă un răspuns

