niste super recomandari de muzica


Sau ce se găsește pe mp4-ul meu:

1. Birdysau Jasmine van den Bogaerde, născută în 1996. Am auzit-o pentru întâia oară cu coverul de la Bon Iver, Skinny love. Are o voce atât de sensibilă și delicată încât îți dau lacrimile. I-am descărcat albumul și m-am îndrăgostit de fiecare melodie de pe el. Melodiile ce mi-au plăcut cel mai tare:
Shelter
Maybe I have said something that was wrong
Can I make it better with the lights turn on?

People Help the People
People help the people
And if your homesick, give me your hand and i’ll hold it

1901
And I’ll be anything you ask and more
Going hey hey hey hey hey
It’s not a miracle we needed


si videoul lansat acum câteva ore :)

Birdy e, pentru mine, pe locul 1, atât pentru melodiile compuse de ea cât şi pentru cum a interpretat melodii de la Bon Iver, Phoenix, and so on :).
Torrentul cu albumul ei: aici.

2. Kanye West si Jay Z, Watch the throne

După ce am ascultat Why I love you, de pe album, am rămas de-a dreptul surprinsă şi deopotrivă încântată. Eu, care nu ascultasem Kanye şi Jay Z, recunosc că albumul acesta are nişte melodii în topul preferinţelor mele.

Melodia ce m-a cucerit, deci:

Why I love you
But I’m so sorry but I just can’t die for you

Otis
cuuuuuuuuu, Otis Reding!!!
Happiness yeah
Sq-sq-sq-squeeze her, don’t tease her
Never leave her…

Murder to Excellence
cu intro de la… fetele de la capalna :))!

Niggas in Paris
Cât de tare e melodia asta!!!

3. Coldplay – Mylo Xyloto
Albumul meu preferat!!! Pentru mine, Mylo Xyloto înseamnă paradis, înseamnă muzica care ar trebui să existe în Rai, înseamnă atâta bucurie şi frumuseţe încât mă simt copleşită. Mi se par trişti cei ce prezintă aroganţe cum că Coldplay… Ah, hipsteraşii!, :(. Haters gonna hate!

Melodia mea all time fav

Charlie Brown
Light a fire, without a spark
Light a fire, a flame in my heart
We’ll run wild oh
We’ll be glowing in the dark

Princess of China

Paradise

Melodiile astea mă duc într-o cu totul altă lume :)

4. Ed Sheeran – this cute ginger, de a cărui voce şi versuri m-am îndrăgostit.

De pe albumul lui, îmi plac cel mai tare:

Lego house
cu cute ginger Ron Weasley! Pardon, Rupert Grint :), şi cu cele mai romantice şi frumoase versuri:

I’m out of touch, I’m out of love
I’ll pick you up when you’re getting down
And out of all these things I’ve done I think I love you better now

Kiss me – superbissima!!!
My heart’s against your chest, your lips pressed in my neck
I’m falling for your eyes, but they don’t know me yet
And with this feeling I’ll forget, I’m in love now.
Kiss me like you wanna be loved.

One Night
Tell her that I love her,
Tell her that I need her,
Tell her that she’s more than a one night stand…
Tell her that she turns my cheeks
The colour of my hair

hihii :))

5. Lana del Rey

Pe care probabil aţi auzit-o în We were born to die sau Video Games, şi care pare a cânta plină de sictir şi plictiseală. Vocea ei e însă e o super şi unică experienţă muzicală.

We were born to die
Come take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane

Choose your last words
This is the last time
Because you and I
We were born to die

Blue Jeans
I will luv you till the end of time
I would wait a milion years
Promise you’ll remember that ur mine
Baby can you see through the tears
Luv you more
Than those bitches before

This is what makes us girls
Sweet sixteen and we had arrived
Walking down the street as they whistle, hi, hi
Stealin’ police cars with the senior guys
Teachers said we’d never make it out alive

Închei consemnând că astăzi, 10.02.2012, cu 16 zile înainte să împlinesc 17 ani, acestea sunt preferinţele mele muzicale din muzica modernă :D!

2 păreri la “niste super recomandari de muzica

Lasă un răspuns

