cuvantul meu preferat


Cred ca e „grijă”.

Imagini. O mamă ia mâinile copilului, tot ce i-a mai  rămas pe lume, şi le sărută. Zâmbeşte drăgăstos, şi ochii is fac mici de la zâmbet (v-am mai povestit eu de zâmbetele bune ale unora din profesorii mei altădată. îmi plac). N-am mai văzut-o aşa niciodată. Şi niciodată nu mi s-a părut mai frumoasă.

Grija e cea care duce la iubire. Sunt uşi la care baţi degeaba şi ce mai faci-uri ce nu primesc răspuns „dar tu?”. Acestea sunr sfâşietoare. Sunt dezamăgiri pe care le ai şi la care zău de ai cum acţiona. Grija nu se cere
grija vine din iubire. Iubirea nu se cerşeşte. Iubirea e sau nu a fost niciodată.Dar sunt şi telefoane surpriză, şi felicitări adresate la mici succese personale, şi „succes” la mici momente de impas. Şi acel gând care pleacă de la un singur impuls – oare cum se simte omul de lângă mine.

Omul de lângă mine este şi prietenul şi străinul ce-l văd pentru prima oară. Îmi plac străinii, prin povestea de viaţă pe care o aduc. Se vede pe chipul lor, trăirea. E Universul încorporat în fiecare simţire.

Se vede şi în animale şi in flori, cat de fragilă e viaţa. Şi că au nevoie de grija noastră. Şi când le-o acordam, e totul atât de bine. adică toată lumea se bucură când florile reînvie sau când câinele bolnav se însănătoşeşte sau prinde putere. Bine, poate nu toată lumea, şi sună extrem de pueril şi de compunere de clasa a 4-a ce zic, dar aşa simt

Chiar dacă sunt o fiinţă groaznică şi egoistă, te iubesc mai ales pentru grijă. Căci e cuvântul meu simbol preferat, însufleţit de tine.

Lasă un răspuns

