Antipod


Noi, ce tari suntem noi. Deştepţi, frumoşi, bine îmbrăcaţi, educaţi.

Eu am cele mai bune glume, cea mai dreaptă judecată, îmi pasă mereu de cei din jur, am şi cele mai bune gusturi în materie de mâncare, îmbrăcăminte, ştiu cam tot despre toate… şi am un suflet curat… curat ca raza de soare ce pică pe floarea soarelui.

Eu şi prietenii mei… ce norocoşi sunt prietenii mei că au o aşa prietenă ca mine. Sunt cea ma bună prietenă pe care şi-ar putea-o dori cineva. Sun mereu să mai vorbim, am mereu idei grozave de ieşit în oraş şi nu uit niciodată să întreb un ce mai faci sau să fac o vizită. Orice pot să-mi spună. Nu bârfesc un cuvânt, nu judec o secundă.

În relaţia cu iubiţii… ah cum a dat norocul peste partner să găsească pe cineva aşa bun??!! Oricum, sunt mai bună decât celălalt, dar asta îmi place, că pot simţi că domin. Oricine şi-ar dori să mă aibă, aşa că vă rog frumos, vreau trataţii şi complimente în plus, dacă tot sunt atât de specială şi rară.

Şi oamenii de pe stradă. Să facă bine să zâmbească, eu şi-aşa am prea multe griji şi sunt prea ocupat şi interesant ca să mă preocupe chestiile astea. Vânzătoarea să-mi arate mai mult respect, cum îndrăzneşte?

Aşa că data viitoare când o să îmi treacă prin cap să uit de confortul meu propriu şi să îmi pun la treabă degetuţele, gura, sau chiar întreaga mea persoană pentru cineva, să îmi vină mintea la loc, că doar sunt perfectă!!!

 

Lasă un răspuns

