bla bla-uri


Nu stiu cum se face dar am ajuns pe clasa a XII-a, si eu numai ieri, in 15 septembrie, am fost boboc la HCC si simteam cum cei mai mari ne stigmatizeaza si ne privesc gata sa ne judece, sau eram pe a X-a si abia asteptam sa fac eu asta. Acum toata lumea vorbeste despre BAC, dar eu parca am ramas la stadiul de WOW E BALUL BOBOCILOR.

Mai ieri eram pe spate la toate postarile pline de asa zis sufletism si care contineau multe epitete pe care le foloseam eu pe clasa a VI-a la olimpiada judeteana la romana, azi mi se par clisee. Sa fim seriosi, despre suflet se vorbeste franc, deschis si apasat. Sa vorbesc despre cotloanele obscure si misterul intunericului macinat in franturile sufletului meu e exact ce fac eu acum la romana cand nu stiu ce trebuie sa scriu si trebuie sa umblu 15 randuri si bag epitete si cuvinte pompoase si recunosc in sinea mea ca daca ar trebui sa caut firul logic a ceea ce am zis, as ramane doar cu cateva propozitii. Doar ca suntem pe principiul MERGE SI ASA, si nu e  nici un dascal care sa zica ca ar trebui sa faci altcumva.

Abia astept sa termin. Si sa ajung la facultatea viselor mele. Si sa se contopeasca meseria mea cu persoana mea. Sa fim totuna.

Nu mai vreau asa usor sa scriu. Nu e vorba de putut, e vorba de vrut. Vine un moment in viata cand ma gandesc ca daca nu am valoarea unui scriitor adevarat, de ce sa insir eu nebunii aici, ca sa ce?

Dar din cand in cand trebuie sa scriu.

Asa, ca sa observ pe scara evolutiei mele din clasa a 7-a de cand am blogul acesta, cat de insensibila m-am facut. Scriitoriceste vorbind, ca in viata personala fiecare cu treaba lui.

O părere la “bla bla-uri

Lasă un răspuns

