un articol pe care il vom ignora (incomplet)


Nu te prinde lor tovarăş:
Ce e val, ca valul trece.

Încă nu am devenit confortabilă cu ideea că nu putem citi gândurile oamenilor. Izvor de puroi sau câmp de blândețe…? Cred că ne-ar durea carnea dacă am știi mereu ce cred ceilalți. Atunci și niște șoareci domestici ni s-ar părea mai buni, că tot am citit undeva că s-a dovedit științific că, hrăniți bine și în condiții de fericire, șoarecii dau dovadă de mai multă bunătate decât oamenii. :(

Încă nu am devenit confortabilă cu lucrurile nerostite.

Ne-ar durea însa sufletul dacă am da jos măștile oamenilor din jurul nostru. Oamenii care încep de la lucruri banale gen CE BINE ÎȚI STĂ PĂRUL iar după ce a trecut persoana complimentată a și început râsul batjocoritor, ÎI STĂ GROAZNIC și sfârșesc prin a avea un sistem extrem de complex de a ascunde o întreagă dogmă de injurii mentale, zugrăvindu-le într-un zâmbet… De aceștia îmi este teamă și neplăcere. Dar…

Privitor ca la teatru
Tu în lume să te-nchipui:

Nu ascunde oare o mască un sinistru rău?
Și când aceasta e mai nocivă?

După părerea mea, o mască se hrănește din seva putregăită a aparențelor. Sărutând gura zâmbindă a măștii ți se încleștează maxilarul de gustul cianurii. Pieriți, aparențelor, si reînviați doar în lumea lui Hades! Datorită vouă oamenii iși fac păreri neghioabe… O, tu, zămislită din bârfa populară – toți vor să îți soarbă sărutul, și habar n-au că devin robi.

Lumea-i veselă şi tristă;
Alte măşti, aceeaşi piesă,
Alte guri, aceeaşi gamă…

Am 18 ani și în 99% din cazuri zic mereu în față ce cred. Urâți-mă pentru asta. Spuneți ce vreți. Dar adevărul e cel care cred că mă eliberează, iar societatea… e o invenție ciudată și nu simt că îi aparțin. Sunt omul acela ciudat care se crede inadaptat și care vrea să se simtă eliberat.

De te-ndeamnă, de te cheamă,
Tu rămâi la toate rece.

Mi-e teama că privind lucrurile la rece, mă voi imuniza intr-atât de tare, încât…

O părere la “un articol pe care il vom ignora (incomplet)

Lasă un răspuns

