ce mai ascult: theory of mind


 

Cei de la vice îi descriu ca fiind singura trupă ce aduce a sigur ros din România, prin alte ziare sunt descriși ca fiind noile revelatii și vedete ale dream-popului (nici nu aveam idee ca exista asa ceva), făra prea mult bla bla, ideea e că trupa asta sună foarte foarte bine.

Sound original, visător, nu mă pricep la cuvinte specializate ca să descriu, ce tot atâta, îmi plac și basta.

Aș putea să descriu starea mea când îi ascult ca fiind dreamy, uneori mă entuziasmez și îmi vine să zburd pe un câmp verde închis și să respir aerul curat, în același timp să fiu singură, apoi visez la luminițe portocalii și albastre într-o cafenea open air foarte primitoare, alături de my buddies… știu, nu are nicio legătură – cu nicio melodie sau  cu nici un vers, și probabil că autorii au dorit stări mai profunde de la ascultătorii lor dar mie chiar îmi dă o stare de reverie și bună și mă simt ok cu trăirea asta a mea facilă.

I-am ascultat și în Alba la concert, dar aici publicul e jignitor de nenumeros pentru trupe așa faine. Prevăd că în maxim 3 ani vor ajunge undeva foarte foarte sus (nu știu ce înseamnă asta pentru genul ăsta de muzică din România… 500 mii vizualizări pe youtube? aș fi zis apariții în mass-media dar mi-am amintit ce fel de target are media din românia). Pe chitarist îl admiram de pe vremea când era la Propaganda (trupa copilăriei mele aproape punk), mă bucur să văd că face ceva frumos și acum.

Cine vrea să asculte e tare liber:

O părere la “ce mai ascult: theory of mind

  1. Pingback: Theory of Mind mi-au facut ziua (si nu numai) mai buna | alle oancea

Lasă un răspuns

