3 lucruri despre UNTOLD (pentru ca AMR 3 zile)


1. Campania de donare a sânge e o idee absolut genială și de aplaudat.

din 2 motive:

1. Dracula nu mai e personaj negativ, ci el devine supererou!

Prin campania Pay with Blood, organizatorii UNTOLD au creat o poveste în care și-au luat ei înșiși mantra de eroi, ei alături de fiecare om care s-a dus să doneze (indiferent dacă motivul e sau nu oportunitatea de a intra gratis o zi la Untold/de a primi reducere).

Sângele salvează vieți. Un om care donează sânge poate salva viața a până la 3 oameni. Știrile de genul acesta: „Un număr foarte mare de bolnavi din Iaşi care au nevoie de intervenţii chirurgicale sunt trimişi acasă din cauza lipsei de sânge.” (sursa) nu ar trebui să mai existe, spitalele nu ar trebui să ducă lipsă de sânge. Și la mine la facultate, Organizația Studenților Mediciniști încearcă să ajute comunitatea prin campania Donează sânge, Fii Erou!. Mi se pare ceva minunat pentru oamenii din jur – e ceva ce chiar contează. M-am dus și eu lunea trecută la Cluj să donez, din păcate am avut nivelul de hemoglobină prea mic ca să am sânge optim de donat, dar partea pozitivă e că am aflat asta și pot să investighez mai departe să văd dacă nu cumva am un fel de anemie. So thank you, Untold, for that!

2. Faptele bune se răspândesc în lume. Sau așa ar trebui :) .

BBC, CNBC,Time,The Guardian, și multe alte publicații au scris cu admirație despre un festival din Transilvania unde organizatorii s-au gândit să colaboreze cu Centrul de Transfuzii și unde biletele se pot plăti, la propriu, în sânge. E motiv de bucurie să mai afli și despre altceva decât violatorii din Vaslui din presă, nu?

Chapeau UNTOLD pentru campania asta! Chapeau celor care vor deveni donatori regulați!

2. Au o aplicație de mobil foarte utilă. (Pentru iOS și Android).

pe scurt: – îți arată harta festivalului

– te ajută să îți faci programul în funcție de ce artișit vrei să vezi (eu deja l-am început)

– te ghidează prin gps către restaurantul la care vrei să mergi (meniul FOOD)

– afișează lineupul întreg și programul

3. Va deveni Tomorrowlandul României. Sau pentru mine, mai mult.

Untold va fi povestea nespusă până acum dintr-o carte nedeschisă de basme. Nu aș fi crezut că e posibil să vină atâția artiști consacrați în locșorul nostru nu de mult comunist și vai de el. ATB a fost la Tomorrowland în 2013, Avicii anul acesta (+2011, 2014), David Guetta 2010, 2014, 2015. Pentru mine e mai mult decât un Tomorrowland, căci nu sunt cea mai mare fană a muzicii electronice (deși la Electric Castle anul acesta m-am topit de bucurie).

Pentru mine aduce și nostalgia și dorul Summerwellului 2014 (revine Tom Odell și John Newman), nu mă lasă nici fără ale mele cele mai iubite trupe românești Robin and the Backstabbers și Alternosfera (și Alexandrinaaa!). DE FAPT sunt atât de multe trupe de văzut – Gramatik, Wilkinson, Tinie Tempah, Patrice… va fi o poveste în care 30.000 de suflete vor fi soul, reggae, indie, electrici, vor alege să fie cum vor ei să se simtă!

Pentru că muzica e magie și magia e din povești :)

Așa că până joi mă pregătesc să ascult cât mai mulți artiști din lineup, ca să pot să îmi fac programul prin aplicația Untold cât mai isteț, și cât mai făr-de-regrete!

O părere la “3 lucruri despre UNTOLD (pentru ca AMR 3 zile)

  1. Guetta a fost in toti cei 11 ani de Tomorrowland, Dimitri Vegas & Like Mike sunt imaginea festivalului de acolo, Armin van Buuren, de atatea ori numarul 1 ca dj + cea mai longeviva emisiune de radio (A State of Trance), Fedde le Grand, omu’ Sensation … IT’S GONNA BE AWESOME ! Picioarele sa ne tina !

    Apreciază

Lasă un răspuns

