Pizzeria Delissima – a new magic place in town – sau despre cum ‘omul sfinteste locul’


imageMi-a zis saptamana trecuta un coleg de grupa ca s-a deschis in Piata Muzeului restaurantul pizzeriei de unde isi comanda el cel mai des – Pizza Delissima. Asa ca am hotarat sa ies cu prietenii mei Ale, Teo, Dai, Iulia si Cristi, cu ocazia venirii lui Soli la Cluj, in noul loc deschis, Pizza Delissima.

Sincer habar n-aveam ca o sa plecam toti de acolo cu zambete pe buze si asa incarcati pozitiv. Nici nu m-am gandit ca abia o sa astept sa va zic pe blog despre seara de la Delissima.

In primul rand, toti am fost super incantati cand am vazut cum arata locul – deeosebit, totodata elegant cat si cozy. Nu sunt designer sau arhitect, dar m-au surprins ici colo anumite detalii (ca de exemplu aranjarea meniurilor din lemn – o sa vedeti voi daca mergeti).

(de pe pagina lor de facebook e poza – am facut si eu poze dar mi-a murit telefonul si scriu de pe laptopul unei prietene, ca sa redau experienta cat mai la cald).

In al doilea rand, de cand am venit ne-a intampinat o chelnerita care ne-a spus zambitoare ca ea se va ocupa de noi in seara asta. Deja parca a fost inceputul unei relatii – nu numai un ‘sa va iau comanda’. A fost foarte ospitaliera si draguta si am simtit ca e sincera. Ne-a anuntat de la inceput ca s-ar putea sa fie intarzieri cu pizza, ca sunt foarte multi clienti, ceea ce mi s-a parut din nou ok.

In timp ce eram la masa, a intrat in restaurant o femeie varstnica sarmana venind sa cerseasca. Chelnerii au venit la ea… si nimeni dintre noi nu s-a asteptat sau a fost obisnuit… unul dintre ei a rugat-o frumos sa iasa afara si sa astepte putin. Intr-un minut, chelnerul a iesit cu o pizza calda intreaga si i-a dat-o femeii.

Poate unora li se pare ceva normal sau firesc. Intr-adevar, asa ar trebui sa fie, insa niciunde nu am mai vazut asa comportament. La masa s-a asternut un sentiment unanim: Faith in humanity – restored. A fost clar pentru noi, cei de la Pizzeria Delissima ne-au cucerit inimile.

Pizza am admis cu toti prietenii mei ca e aproape sau chiar cea mai buna din oras (pentru mine personal e la egalitate cu cea de la Napoli Centrale). Ce a fost striking la meniu si nu am mai vazut la alta pizzerie – puteai sa iti alegi aluatul (simplu, cu faina integrala, picant, sau primavera – verde cu verdeturi). Totodata puteai sa iti alegi si grosimea (blat subtire, gros, sau dintr-acela cu branza prin el). Our tummies felt sooo goood.

Dupa ce am terminat de mancat, unul dintre chelneri a venit si s-a prezentat ca fiind managerul (mi se pare foarte cool ca si managerul sa faca treaba asta :)  ). Ne-a intrebat daca ne-a placut seara si noi am spus ca daa. Apoi a venit un alt chelner si ne-a intrebat ce desert am vrea, ca ne ofera din partea casei. Asa ca 7 persoane au primit cheescake cu fructe, cu caramel, brownie si ceva italienesc (panna cotta era oare?). SI PIZZA SI DESERT IN ACEEASI SEARA, this is happiness.

Am venit fara nicio expectanta, si am avut o seara deosebita. Cum a zis Iulia: „oamenii fac locul”.  :-)

imageimageimageimageimageimage

Lasă un răspuns

