De ce toți oamenii ar trebui să aibă un blog


Ca să se afle în treabă. (glm)

Nu știu câți dintre voi ați văzut filmul Micul Prinț, apărut acum de câteva săptămâni, fiind o interpretare modernă a cărții cu același nume. Ideea e că Micul Prinț spune că nu va uita niciodată – trandafirul său, pe aviator, credințele sale dintr-o copilărie atât de nobilă și înțeleaptă. Dar Micul Prinț crește și ajunge în vâltoarea vieții și uită. Și îi este amintit că a existat cândva un avioator cu care s-a împrietenit, și un trandafir pe care l-a iubit… dar tot nu își amintește, și e exact adultul acela care spera să nu ajungă niciodată.

Noi oamenii uităm.

Și cred că o să ajungem la un moment dat în viață când noi, cei de la 15, 17, 20 de ani, o să fim doar niște himere despre care putem spune câteva fraze, câte ceva ce ne mai amintim ici colo, ceva întâmplări, ceva basic-uri.

Dar eu nu vreau să uit. Dacă aș avea un gopro permanent, mi-aș filma toată viața. Probabil că 99% din ea ar fi lucruri neesențiale, dar s-ar putea ca de unele să îmi fie dor și să le doresc mai approachable. S-ar putea ca peste câțiva ani să mă întreb cum gândeam acum zeci de ani, cum am ajuns să fiu eu cea de acum, ce credeam și ce scriam.

Chiar dacă  am scris tâmpenii, chestii uncool, chestiuni languroase, chiar dacă am fost un om de *****și s-a văzut asta în postările în care judecam oamenii, chiar dacă alți oameni vor citi și vor judeca și vor face mișto de tine (cu timpul ajungi să nu-ți pese absolut deloc de opiniile unor străini, să zică ce-or vrea, fiecare cu treaba lui). Chiar dacă toate acestea se întâmplă, it’s a part of the journey for you to become who you shall be.

Do it for yourself. For your future self.

Lasă un răspuns

