Ce se întâmplă cu bătrânii noștri?


Au fost săptămâna trecută în Cluj niște zile urâte, ploioase, friguroase. Genul acela de zile posomorâte, când mergi pe stradă chinuit de frig, că trebuie să ajungi altundeva.

Undeva pe colț la str. Napoca, lângă Casa de Cultură, o femeie 50+ are niște buchete în mână și lângă ea niște găleți. Vinde niște flori ce au vestit amăgitor primăvara.

Pe Eroilor, un bătrân cu dezabilități stă pe jos, ferit parțial de obloanele sediului vreunei Bănci din care intră și ies oameni „intreprinzător”. Cred că speră să primească câțiva lei pe niște săculeți cu lavandă, habar n-am de unde adusă.

Dau să iau colțul către stația Operei, și văd altă femeie cu găleți albe pline cu narcise. Noroc cu Panemarul, că nu o plouă direct în cap.

Am un gând care îmi trece fugitiv prin minte, căci apoi mă iau cu realitatea mea: cine sunt acești oameni și de ce trebuie ei să stea la vârsta lor afară în frig să vândă ceva, orice? Unde le sunt copiii, nepoții, sau oricine care ar trebui să aibă grijă de ei?

Cine mai are grijă de bătrânii noștri?

P.S: am căutat grandparents la google images, nu mi-a găsit realitatea

Lasă un răspuns

