ec 2016 e ca o varianta beta a vietii


Toate postările mele despre Electric Castle sunt uber personale. Pentru că nu sunt jurnalist, analist, critic de muzică… i am just a human, on my journey :) and this is where it takes me:

Anul trecut pentru mine a însemnat începutul experienței EC. Feelingul de almost depressed de după festival, un mix de dopamină epuizată cu adrenalină încărcată, ia sfârșit… Stocurile trebuie refăcute, EC 2016 are un line-up și mai fain ca anul trecut (părerea mea onestă).

EC 2016 parcă aduce în toată viața mea – de la adolescență, sfârșit de liceu și 20s.

(throw back to 2015 :) ) IMG_4780

TO BE SHORT: 1) Sigur Ros – erau în playlistul meu de pe clasa a 6-a și toate trăirile pe care le-am avut când am intrat în adolescență, cu melodramatismul și pacea aceea pe care o ai când n-ai trăit prea multe la viața ta. Iar acum vin aici. MEANS MUCH.

2) Bastille – una dintre trupele mele favorite ever. Am spus (în glumă?) prietenilor mai demult că vreau să cânte la înmormântarea mea Flaws (varianta de pe Abbey Road). My long-time boyfriend highschool sweetheart mi-a dăruit vinil cu ei. ALSO MEANS MUCH.

3) Paul Kalkbrenner. Ok, aici lucrurile sunt și mai speciale pentru mine. De când am împlinit 21 de ani, viața mea a devenit mult mai intensă. I love it much. Paul Kalkbrenner marchează schimbarea aceasta. Mor dacă nu îi văd. Abia astept să… build a CASTLE, in the sky and in the sand! :)

4) Dub Pistols – ca să văd (DIN NOU) ce înseamnă să nu fii bătrân niciodată

5) God is an astronaut, Enter Shikari… și toate trupele care vor aduce în mine ceva nou. Drumul ăsta pe care pășesc acum simt că trebuie acompaniat de muzica asta. These are my twenties.

 

Așa cum fiecare an al vieții mele devine din ce în ce mai bun, simt că și EC devine din ce în ce mai bun. Aș felicita organizatorii pt line-up, only if i knew how :) .

Lasă un răspuns

