Medici pentru Tine


Munca din ultimele luni a ajuns la final.

  • 900 de oameni strânși la Casa de Cultură a Studenților
  • mesajul prevenției transmis de către invitații de seamă, pentru care am un adânc respect și admirație
  • o echipă de 8 oameni, fără a căror prietenie nu s-ar fi putut realiza acest proiect, studenți la medicină în anul II, + o echipă de voluntari
  • cea mai inedită experiență din viață
  • mulți oameni buni care să mă ajute pe parcurs
  • prietenii legate, prietenii pierdute
  • lecții învățate, pe care nu aș fi putut de niciunde altundeva să le învăț
  • Multă recunoștință pentru ce s-a întâmplat :)

Prevenția va salva România. Nu mă opresc aici :)

MEDICI PENTRU TINE 2016 – HIGHLIGHT from epicfilm on Vimeo.

Conferinta Medici Pentru Tine_048IMG_7395IMG_7442IMG_7547

Să am privilegiul să fiu înconjurată de astfel de personalități ale medicinii… nu am cuvinte să descriu. E un imbold imens.

Mulțumesc :)

Lasă un răspuns

